De gemiddelde klant
bestaat niet.
Behandel klanten dan
ook niet gemiddeld.

Mogelijkheden

1.   Lezingen, Key Notes
In zijn lezingen benadrukt Klaas dat klanten eigenlijk net heel gewone mensen zijn. Dat maakt de omgang met klanten verwarrend eenvoudig, maar vaak gecompliceerd gedacht.
De omgang met klanten is een fascinerend onderwerp. Klanten bepalen het bestaan van een onderneming.  Logisch is dus, dat een goed begrip van waarom klanten doen wat ze doen waardevol is. Ervaar hoe uw strategische benadering en uw operationele handelen bepalend zijn voor uw relatie met die klant.

Kies voor een op maat gemaakte lezing uw uitgangspunt
- Ondernemen in en na de crisis: klantgerichtheid in de praktijk
- Prijsdruk en prijsstrategie; Een betere prijs is zo gek nog niet
- De toekomst van klantrelaties in een gedigitaliseerde wereld

De lezingen en key notes duren meestal tussen de 30 tot 60 minuten. 
Vanzelfsprekend wordt de lezing aan uw evenement aangepast. Maatwerk is standaard.

Klaas Meekma geeft lezingen in het Duits, in het Engels, maar ook in het Nederlands.

2.   Seminars en Workshops
Online Workshop:  Verkoop de prijs, geef geen korting
Uw individuele online workshop om zelfbewust uw prijs te verkopen.
Deze online workshop is bedoeld voor verkopers (account managers, commerciële (buitendienst) medewerkers), voor zelfstandig ondernemers en voor ZZP-ers.
Maatwerk is standaard: De aanpak is zeer praktisch. U, uw situatie, uw ervaringen en uw organisatie staan centraal.
Resultaat: Na deze workshop bent u in staat om met meer zelfvertrouwen uw klant uw prijs te verkopen.

Seminar "Zelfbewust de prijs verkopen"

Het dagseminar “Zelfbewust de prijs verkopen" wordt op maat gemaakt voor uw bedrijf, Uw verkoopteam leert hoe relaties te ontwikkelen met de betere klanten en hoe te verkopen zonder de druk dat u uw waarde voor de klant moet verlagen.
Het centrale thema is: Hoe verkoop je met (zelf)vertrouwen de prijs of de prijsverhoging? Hoe ga je om met prijsdruk? Hoe onderhandel je klantgericht?

Dit seminar is vooral voor verkoopteams bestemd.
Eerdere deelnemers spreken van een unieke ervaring. Enkele reacties: „U heeft echt iets in beweging gezet.” „You compressed a lifetime's knowledge and experience into one day. I can't think of a more enjoyable way to cover such important content. Excellent, well-done.”Ëin Top-Seminar, aus der Praxis für die Praxis"

3.   Advisering
Soms is het buitengewoon zinvol dat iemand van buiten uw organisatie helpt met analyseren, strategiseren en daarna helpt de zaken voor elkaar te krijgen. Als het gaat om strategische onderwerpen, zoals businessmodel innovatie en positionering. Of als u naar het buitenland wilt expanderen.
Klaas Meekma helpt als strategische adviseur en Executive Business Coach directies en eigenaren. Hij staat hen bij hun ondernemend handelen of niet-handelen te overdenken en helpt hen als leider een klant- en resultaatgerichtorganisatie te ontwikkelen.
Kortom, als u zich de vraag stelt: "Hoe wordt mijn bedrijf een toekomstbestendige onderneming waarmee klanten graag zaken doen en waar medewerkers graag werken?", neem dan via e-mail contact op.

 * Market Entry ( Mode) Strategie
Expanderen naar het buitenland? Bezint eer ge begint! Internationale expansie is een belangrijke stap.
Wij helpen u op basis van een gedegen onderzoek de risico’s te beheersen en het potentieel van een nieuwe markt te maximaliseren.
Met behulp van een methodische benadering en ondersteund door de 35 jaren internationale ervaring zijn al diverse MKB bedrijven geholpen met het ontwikkelen van een passende strategie.

* Customer Centric Sales
Steeds weer blijkt dat groei door meer klanten (acquisitie) veel lastiger is dan groei door meer uit klanten. Klaas Meekma helpt u het potentieel van uw bestaande klanten te ontdekken. Met behulp van een uitgekiende methodische analyse leren u en uw verkoopteam hoe u het potentieel van uw klanten maximaal kunt benutten.

Voor meer informatie, neem contact op. Bel 06 - 2279 6617 of stuur een e-mail.

 

“Of je presteert echt iets, of je zegt iets te presteren.
Ik adviseer de eerste methode, want daarbij is er veel minder concurrentie.”

Danny kaye

Recente blogs


 
 
social-twitter   social-twitter

Contact gegevens

  • Adres: Baakhoven 1a
                  6114 RJ  Susteren
  • Tel:       046 449 7346
  • GSM:    06 2279 6617
  • Email:  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
imonkeys seo webdesign li