De gemiddelde klant
bestaat niet.
Behandel klanten dan
ook niet gemiddeld.

Werk met Klaas Meekma

Lezingen
In zijn lezingen benadrukt Klaas dat klanten eigenlijk net heel gewone mensen zijn. Dat maakt de omgang met klanten verwarrend eenvoudig, maar vaak gecompliceerd gedacht.
De omgang met klanten is een fascinerend onderwerp. Klanten bepalen het bestaan van een onderneming.  Logisch is dus dat een goed begrip van waarom klanten doen wat ze doen waardevol is.
Ervaar hoe uw strategische benadering en uw operationele handelen bepalend zijn voor uw relatie met die klant. Kies voor een op maat gemaakte lezing uw uitgangspunt
- Prijsdruk en prijsstrategie; Een betere prijs is zo gek nog niet
- Verkopers en inkopers, een delicate relatie
- De klant obsessie: focus op de dagelijks klantfocus
- Een snel veranderende wereld, denk in mogelijkheden

De lezingen en key notes duren meestal tussen de 30 tot 60 minuten.  Vanzelfsprekend wordt de lezing aan uw evenement aangepast. Maatwerk is standaard.
Klaas geeft unieke lezingen
– die u laten nadenken over uw klantgerichtheid en uw oplossingsgerichtheid.
– waarbij de boodschap is gebaseerd op wetenschappelijke theorie maar met de noodzakelijke vrijheid en eigen interpretatie
– die op praktijk georiënteerd zijn, want het moet natuurlijk wel toepasbaar zijn
– die aangenaam onderhoudend en af en toe zelfs met humor
– waarbij de boodschap niet los te denken is van meer dan 30 jaar ervaring in verkoop, marketing en management.
Klaas Meekma geeft lezingen in het Duits, in het Engels, maar ook in het Nederlands.

Seminar "Zelfbewust de prijs verkopen"
Klaas Meekma heeft in de praktijk meegekregen wat klanten en cliënten willen en watze niet willen. Hij heeft in de praktijk geleerd wat werkt en wat niet. In zijn meer dan 30 jaren durende loopbaan heeft hij veel successen geboekt maar moeten omgaan met tegenvallers. Tegenwoordig beweert hij dat hij daar meer van geleerd heeft dan van de vele succesvolle deals
Het in-house seminar “Zelfbewust de prijs verkopen" is een intensieve ongeveer 6 uur durende cursus, op maat gemaakt voor uw bedrijf, geheel gericht op hoe relaties te ontwikkelen met de betere klanten en hoe je kunt verkopen zonder de druk dat je jouw waarde voor de klant moet verlagen. Dit seminar is vooral voor verkoopteams bestemd. Het centrale thema is: Hoe verkoop je met (zelf)vertrouwen de prijs of een prijsverhoging.
Deelnemers spreken van een unieke ervaring. Enkele reacties: „U heeft echt iets in beweging gezet.” „You compressed a lifetime's knowledge and experience into one day. I can't think of a more enjoyable way to cover such important content. Excellent, well-done.”Ëin Top-Seminar, aus der Praxis für die Praxis"

Advisering
Klaas Meekma helpt als strategische adviseur en Executive Business Coach ondernemingseigenaren en directies. Hij staat hen bij hun ondernemend handelen of niet-handelen te overdenken en helpt hen als leider een klant- en resultaatgerichtorganisatie te ontwikkelen.

Soms is het buitengewoon zinvol dat iemand van buiten uw organisatie helpt met analyseren, strategiseren en daarna helpt de zaken voor elkaar te krijgen. Als het gaat om strategische onderwerpen, zoals businessmodel innovatie en positionering. Kortom, als u zich de vraag stelt: "Hoe wordt mijn bedrijf een toekomstbestendige onderneming waarmee klanten graag zaken doen en waar medewerkers graag werken?", neem dan via e-mail contact op.

 

“Of je presteert echt iets, of je zegt iets te presteren.
Ik adviseer de eerste methode, want daarbij is er veel minder concurrentie.”

Danny kaye

Recente blogs


 
 
social-twitter   social-twitter

Contact gegevens

  • Adres: Baakhoven 1a
                  6114 RJ  Susteren
  • Tel:       046 449 7346
  • GSM:    06 2279 6617
  • Email:  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
imonkeys seo webdesign li