Spreker
U zoekt een inspirerende spreker voor uw congres of uw bedrijfsbijeenkomst. U wilt dat uw medewerkers hun eigen (klantgerichte) handelen tegen het licht houden. U wilt uw management team op een aangenaam confronterende manier met nieuwe inzichten kennis laten maken.
“Mijn taak als spreker is het overbrengen van een waardevolle boodschap, een idee waardevol voor de toehoorders.”
De omgang met klanten is een fascinerend onderwerp. Want het is de klant die het bestaansrecht van een onderneming bepaald, ook in de gedigitaliseerde wereld.
Ontdek wat onderstaande thema’s voor uw onderneming en uw klantrelaties betekenen, zowel strategisch als ook wat betreft uw dagelijks handelen.
- De toekomst van klantrelaties in een gedigitaliseerde wereld
- Verkoop en Inkoop: een gecompliceerde relatie
- De obsessie voor de klant: klantgerichtheid in de praktijk
- Prijsdruk, prijsstrategie: een hoge prijs is niet zo raar
Klaas Meekma geeft unieke lezingen
- die u laten nadenken over uw klantgerichtheid en oplossingsgerichtheid.
- waarbij de boodschap is gebaseerd op wetenschappelijke theorie maar met de noodzakelijke vrijheid en eigen interpretatie
- die op praktijk georiënteerd zijn, want het moet natuurlijk wel toepasbaar zijn
- die aangenaam onderhoudend zijn en af en toe zelfs met humor
- waarbij de boodschap niet los te denken is van meer dan 30 jaar ervaring in verkoop, marketing en management.
Maatwerk is standaard.
Klaas Meekma geeft lezingen in het Duits of in het Engels, en als u dat echt graag wenst ook in het Nederlands.