Klanten gedragen zich
net als echte mensen.
Daarmee is het omgaan
met klanten verwarrend
simpel maar wordt vaak
te moeilijk gedacht.

Hoe beïnvloedt digitalisering (Industrie 4.0, Blockchain) uw bedrijf, uw strategie en uw omgang met klanten? Hoe pakt u de uitdagingen van de transitie van analoge processen naar een zakelijke digitale netwerk organisatie? Wederom wordt uw onderneming en bedrijfscultuur geconfronteerd met ingrijpende omntwikkelingen. U zult een nieuw business model moeten creëren, wellicht een nieuw organisatiemodel.
Uw wereld verandert. Uw relatie met leveranciers en klanten, maar ook uw bedrijf, uw ondernemingsstructuur, uw gehele organisatie zal revolutioneren. Digitale transitie wordt tot een gedwongen innovatie. Uw optie tot veranderen wordt een verplichting tot veranderen.

Wat moet een manager daarbij kunnen? Duidelijk is, steeds meer. Hij moet leiden, managen, verkopen, onderhandelen, projecten leiden, conflicten managen, netwerkstructuren ontwikkelen. Hij moet leveranciers, supply chains en tegelijkertijd klanten en waardeketens begrijpen, en ook technologie. Hoe gaat u om met deze toekomst?

In zijn lezingen provoceert Klaas Meekma, altijd op waarderende wijze, uw denken en uw gedrag. Op een manier die bij uw organisatie past motiveert hij uw focus op de toekomst, zodat u overtuigt klantgericht in een nieuwe gedigitaliseerde wereld winstgevende klantrelaties opbouwt.

“Een klant koopt nooit een product,
klanten betalen alleen voor wat nuttig is en hen waarde biedt.”

Peter F. Drucker

Recente blogs


 
 
social-twitter   social-twitter

Contact gegevens

  • Adres: Baakhoven 1a
                  6114 RJ  Susteren
  • Tel:       046 449 7346
  • GSM:    06 2279 6617
  • Email:  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
imonkeys seo webdesign li